Nieuws & Pers

Customer Data Award: DDMA nomineert Vakmedianet

Customer Data Award: DDMA nomineert Vakmedianet

Vakmedianet hoort bij de 4 kanshebbers om de DDMA Customer Data Award 2016 te winnen. De prestigieuze Award stelt de inzet van data in de customer journey centraal. Andere genomineerden zijn Marlies Dekkers, Essent en Centraal Beheer. Na de presentatie van alle ingediende cases hebben de vakspecialisten van DDMA de cases van deze organisaties als beste beoordeeld.

 

 

Het persbericht van DDMA:
"De geselecteerde cases zijn wederom van hoog niveau en laten zien dat datadriven marketing op overtuigende wijze kan bijdragen aan een verbeterde klantdialoog. De winnaar wordt op woensdagavond 9 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

De ingediende cases zijn getoetst op criteria als: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De genomineerde cases nemen een voorsprong op de concurrentie door innovatief en slim gebruik te maken van klantdata. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

DDMA Data Dag

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 10 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & dialoog. De DDMA Data Dag 2016 heeft als thema ‘Be relevant’ en biedt marketeers inzicht in het gebruik van klantdata om echt relevant te zijn voor hun klanten. De Data Dag wordt mede mogelijk gemaakt door Human Inference, EDM, PostNL, CMotions, Crystalloids en Invenna.

Over DDMA

DDMA (Data Driven Marketing Association) is de onafhankelijke brancheorganisatie voor marketing, die leden helpt om verantwoord met data om te gaan en op relevante wijze prospects en klanten te benaderen. Om de sector op een hoger plan te brengen organiseren wij netwerk- en kennisbijeenkomsten voor onze 275 leden, variërend van War Child tot Heineken en van Relay42 tot Vodafone. Ook geven wij advies over privacyregels en datasecuritybeleid en zijn namens de sector gesprekspartner in Brussel en Den Haag. Onze leden moeten voldoen aan de eisen van het Privacy Waarborg."

 

Maak onderdeel uit van onze klantdialoog
U kunt onderdeel uitmaken van de klantdialoog die wij dagelijks met onze lezers voeren. Lees in dit artikel hoe u onze gebundelde kracht van content en data kunt benutten: Zo benut u de gebundelde kracht van content en data

 

am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Samsom Formulieren Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen