Nieuws & Pers

'Service Excellence' - Marketingbook of the Year

'Service Excellence' - Marketingbook of the Year

STIMA - Stimulating Marketing heeft 'Service Excellence' uitgeroepen tot STIMA Marketing Book of the Year.

Juryvoorzitter Rik Duyck legt uit waarom dit boek gewonnen heeft: "Het boek heeft iets Kotleriaans : stevig model, negen invalshoeken die voortdurend interageren met elkaar, met talrijke korte en duidelijke voorbeelden en cases. Met nadenklijstjes, waarmee je direct aan de slag kunt. Met marketing in een leidende en stuwende rol, maar met veel respect voor de andere functies in het bedrijf."

Op 6 december 2016 eindigde het boek ook al in de top 3 van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Service Excellence laat zien hoe je excellente klantgerichtheid werkt, tot in de haarvaten van je organisatie. Dag in dag uit. Het is dé roadmap voor een brede laag binnen de organisatie; van directieleden tot aan marketeers en van service managers tot aan administratieve medewerkers.

 

am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Samsom Formulieren Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen