Nieuws & Pers

Starten met content marketing in 5 stappen

Starten met content marketing in 5 stappen

Geloof jij in content marketing, maar vind je het lastig om er écht mee te beginnen? Of ben je er al wel mee bezig, maar zit de waan van de dag je in de weg? Dan is de blog 'Starten met content marketing in 5 stappen' op de website B2B Content Marketing voor jou bedoeld. Pieter van Diggele, Digital Marketing Director bij Vakmedianet, reikt hierin 5 stappen aan die je kunt doorlopen om een solide en goed onderbouwd contentmarketingprogramma op te starten.

Hoe begin je met content marketing?

Content marketing is al jaren een waar 'buzzwoord' in marketingland en ook in de B2B wereld neemt de hype ongekende hoogten aan. En terecht: alleen maar van de daken schreeuwen dat jouw product het beste is en strooien met promoties, is in de meeste markten echt niet meer de beste manier om nieuwe, trouwe klanten te werven. Maar deze hype kent ook een keerzijde: net als jaren geleden bij social media het geval was (en nog is), stappen veel bedrijven erin met de gedachtegang “we moeten iets met content, want iedereen doet het”. Maar wat? En hoe begin ik?

Lees hier het hele artikel: Starten met Content Marketing in 5 stappen

am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   MCA (Management Control & Accounting) Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Samsom Formulieren Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen