Nieuws & Pers

Interview met Vakmedianet'er Marjan Lijftogt

Interview met Vakmedianet'er Marjan Lijftogt

Christian Slagter van Slagtermedia interviewde Marjan Lijftogt over haar werk als redactiecoördinator content marketing bij Vakmedianet.

Ze vertelt in dit persoonlijke interview hoe zij ooit met content marketing in aanraking is gekomen en wat haar grootste succesverhaal is.

"Het grote voordeel van content marketing is dat je een enorme vertrouwensband opbouwt met je doelgroep voor de lange termijn. Tenminste, als je het goed doet en dus jouw doelgroep laat zien dat je echt kennis van zaken hebt. In de groeiende berg aan content gaat alleen het beste het redden namelijk."

Ze vertelt dat een van de uitdagingen is om marketeers ervan te overtuigen dat content marketing iets geheel anders is dan advertorials schrijven of whitepapers fabriceren waarin louter een product wordt aangeprezen. "Ik merk dat marketeers het nog steeds erg ‘eng’ vinden om het roeptoeteren van hun merk- of bedrijfsnaam los te laten. Ze willen wel iets aan content marketing doen maar daar 100 procent induiken, is blijkbaar lastig."

Lees het hele interview op Slagtermedia.nl

am: AMT Arbo Bakkerswereld Bike Europe Bouwkwaliteit in de praktijk BouwMachines BrandVeilig.com cm: Cobouw Cobouw Bouwberichten de Architect Distrifood Executive Finance Facto Foodmagazine Gawalo HR Base Installatie Journaal Logistiek Management Support   Misset Catering Misset Horeca NBD-Online Over Duurzame Inzetbaarheid Over Het Nieuwe Werken PT Industrieel Management PW. magazine voor HR-professionals RCC Koude & Luchtbehandeling Samsom Formulieren Security Management Service Management Sigma Snackkoerier Tweewieler Vastgoedmarkt Vleesmagazine Warmtepompen